Hygiëne op kantoor

Een schone werkomgeving voorkomt ziekteverzuim

Wist je dat 80% van de infecties ontstaan door het niet wassen van de handen na bijvoorbeeld een toiletbezoek? Zonder een goede hygiëne van de toiletruimtes en goede handreiniging, kun je wel raden wat er gebeurt als er één medewerker ziek wordt. Met onze oplossingen voorkom je ziekteverzuim. Niet alleen een fijn gevoel, maar het draagt ook nog eens positief bij aan de winst van jouw onderneming.

Maar dat niet alleen. Een schone en frisse werkomgeving zorgt ook voor een betere concentratie, een hogere productiviteit én meer tevreden medewerkers. Investeren in hygiëne loont!

Alles in huis voor een schone werkplek

Hygiëne op kantoor gaat verder dan alleen een schone toiletruimte. Het begint al bij binnenkomst, waar een goede deurmat ervoor zorgt dat vuil en vocht buiten de deur blijven. Of wat dacht je van het aanbieden van handdesinfectie? Met onze totaaloplossingen nemen wij jou werk uit handen. Bekijk snel de mogelijkheden.

Benieuwd hoe TOPP jouw kantoor naar een hoger hygiëneniveau kan tillen? Vraag een vrijblijvende offerte of adviesgesprek aan. Wij komen graag langs voor een gratis adviesgesprek, waarin we inventariseren wat de beste oplossing is voor jouw kantoor.

 

Adviesgesprek inplannen

Of ontdek eerst hoe andere bedrijven ons ervaren

 

Na een bezoek aan het toilet hebben we zo’n 200 miljoen bacteriën op onze handen.

54% van de het kantoorpersoneel vindt ontbrekend toiletpapier de grootste irritatiefactor op het werk.

Een (langdurig) zieke medewerker kost een organisatie € 250 tot € 400 per dag.

Een toetsenbord bevat zo’n 400x zoveel ziektekiemen als een gemiddelde wc-bril.

Een muffe en onopgeruimde omgeving is slecht voor de concentratie van medewerkers.

Vuil en vocht in de entree zorgen voor een onprofessionele uitstraling.

Persoonlijke aanpak

Als meer dan 20 jaar is TOPP dé expert op het gebied van hand-, toilet- en vloerhygiëne. Wij denken dan ook graag met je mee en inventariseren de juiste oplossing voor jouw kantoor. Dit doen wij tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek op locatie. Daarna kan je van ons een voorstel op maat verwachten. Na akkoord komen wij langs voor een eerste installatie of levering. Hierna komt een vaste servicemedewerker periodiek op een vaste afgesproken dag bij jou langs en zorgt voor een frisse, schone én veilige beleving. Ook zorgen wij ervoor dat je nooit zonder verbruiksartikelen komt te zitten. En dat zonder wurgcontract: bij TOPP maak je altijd gebruik van flexibele contracten.

TOPP-service

1. Persoonlijk adviesgesprek
2. Inventarisatie op locatie
3. Een TOPP-voorstel
4. Eerste levering/installatie
5. Periodiek onderhoud
6. Voorraadbeheer
7. Tussentijdse evaluatie en controle