Stichting Yulius
Yulius is specialist in de behandeling van kinderen, jongeren en volwassenen met psychiatrische problemen. De meeste mensen worden in hun eigen omgeving begeleid en behandeld, maar soms zijn de klachten zo ernstig dat tijdelijke opname of verblijf in een beschermde woonomgeving nodig is. Yulius heeft 28 vestigingen in de regio’s Rijnmond en Zuid-Holland.
Wij verzorgen onder andere de levering en service van dispensers, handzeep, hygiënepapier en desinfectieproducten op alle locaties van Yulius.
Waarom kiest Yulius voor TOPP?
Vóór de samenwerking met ons waren er op de locaties veel verschillende sanitaire dispensers aanwezig. Het ontbrak aan uniformiteit en dit ging soms ook ten koste van de kwaliteit. Middels een aanbesteding ging Yulius op zoek naar een nieuwe partner op het gebied van hygiëne. Er werd een programma van eisen opgesteld en wij kwamen hierbij als beste naar voren. Een nieuwe samenwerking was geboren.
Een wervelende start van de samenwerking
Het opstarten van de nieuwe samenwerking had wel wat voeten in de aarde. Jeroen Bom, facilitair adviseur Huisvesting & Hospitality bij Yulius vertelt: “Op onze locaties hingen overal verschillende soorten dispensers en het was erg onoverzichtelijk. We wisten niet wat er precies allemaal aanwezig was qua producten. Een intensieve inventarisatie was dus noodzakelijk.” Samen met Jeffrey van der Spoel van TOPP is Jeroen wekenlang bezig geweest met het inventariseren: zij bezochten de verschillende locaties, liepen de wensen en eisen door en kwamen vervolgens met een plan van aanpak. Hierbij was enige haast geboden: wij hadden de opdracht in juni gekregen, terwijl op 1 juli alle vestigingen van de dispensers voorzien moesten zijn. En doordat er maar liefst 2.800 (!) dispensers geleverd moesten worden hebben wij flink moeten werken om dit voor elkaar te krijgen, maar het is ons gelukt. “De afspraken die we hebben gemaakt zijn nageleefd, daar zijn wij ontzettend blij mee”, aldus Jeroen.
TOPP komt afspraken na
En nog steeds worden afspraken door TOPP nagekomen. Jeroen: “TOPP komt volgens een vaste planning op iedere locatie langs voor het bevoorraden van de producten. Hierbij weten zij voor iedere locatie precies wat er aan voorraad aanwezig moet zijn.” En is er toch een extra product nodig of is er één defect? Dan kunnen de locaties dit zelf melden in het FMIS-systeem van Yulius. Deze meldingen worden vervolgens door ons direct opgepakt. Maar onze service gaat nog verder. “Dit jaar was er bijvoorbeeld een grote behoefte aan desinfectiezuilen op de locaties. We hoefden maar te bellen en binnen één dag werd er een zuil geleverd. Ook de medewerkers op onze locaties zijn enorm tevreden over TOPP.”
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?