Amarijn

Bij Amarijn staat mensgerichte zorg voorop, maar zelf worden ze ook graag ontzorgd. En als dat gebeurt door een organisatie die écht meedenkt, is dat een succesformule voor een geslaagde samenwerking!

Normaal is Marcel Westveer er niet zo van: zomaar ‘koud’ gebeld worden door leveranciers. Als Hoofd Facilitaire Voorziening bij zorginstelling Amarijn krijgt hij naar eigen zeggen belletjes over van alles. Toch was het dit keer raak, vertelt Marcel: ‘’Op het moment dat TOPP mij belde, was ik net aan het oriënteren in de markt. Ze belden dus echt op het juiste moment.’’ Een afspraak werd gemaakt en niet veel later stond Jeffrey (van der Spoel, TOPP-franchise-ondernemer, red.) al op de stoep.

TOPP denkt mee

‘’Er was gelijk een klik,’’ vertelt Marcel, ‘’Jeffrey heeft een prettige persoonlijkheid, niet opdringerig en denkt echt mee. Hij pakte onze vragen en wensen perfect op. Hij maakte alles overzichtelijk en kon het zo voor ons calculeren. Dat doen andere leveranciers misschien ook wel, maar Jeffrey kijkt echt naar onze persoonlijke wensen en denkt hierin mee. Kort na zijn bezoek, kreeg ik op de mail een bezoekverslag met daarin duidelijk en overzichtelijk wat er is besproken: dat vond ik erg netjes!’’

Goed contact

Zo waren de afspraken tussen Amarijn en TOPP snel en duidelijk gemaakt, maar daar blijft het volgens Marcel niet bij: ‘’Er is goed contact en Jeffrey denkt echt met ons mee. Hij attendeert ons vooraf correct wanneer iets gaat veranderen qua producten of prijzen, zodat we hier op tijd een keuze in kunnen maken. We worden op de hoogte gehouden over de leveringen die iedere maandag komen. En nu ik erover nadenk: daar heb ik ook nog nooit klachten over gehoord! De bezorger is altijd op tijd en weet zelf zijn weg op iedere locatie. Ik ben gewoon heel erg tevreden. Ook over de band die ik inmiddels met Jeffrey heb gecreëerd ben ik blij. Die is heel goed en open.’’

Persoonlijke aanpak

Op de 12 verschillende locaties, heeft Amarijn verschillende producten van TOPP in gebruik: van hygiënepapier tot reinigingsmiddelen, en van handreiniging tot geurspray. De keuze voor deze producten, die is niet zomaar gemaakt: ‘’Soms zijn we minder tevreden over een product,’’ vertelt Marcel, ‘’dus gaan we op zoek naar een alternatief. Dit leggen we voor bij Jeffrey, die vervolgens langs komt op locatie. Hij gaat dan met mensen – die hij overigens allemaal bij naam kent – in gesprek. Hij hoort aan hoe ze de producten ervaren en wat ze prettig en minder prettig vinden. Dat is ontzettend fijn, daarmee ben ik zelf ook geholpen. Anders kwam die vraag bij mij en had ik die vraag weer door moeten spelen naar een leverancier. TOPP ontzorgt ons echt.’’

Terug naar overzicht