Terugblik op een dynamisch jaar bij TOPP
2024 was een bewogen jaar voor TOPP, in positieve zin! Het jaar zat vol belangrijke momenten én groei van onze organisatie. We delen graag enkele van onze hoogtepunten met jullie. Waarom? Omdat onze trouwe klanten centraal staan in iedere stap die we zetten en ieder succes dat we vieren!
Januari: focus op scholen
Het jaar begon met een grootschalig onderzoek naar de toilethygiëne op scholen in Nederland. De uitkomsten waren zorgwekkend: ruim de helft van de basisschoolleerlingen gaat liever niet op school naar het toilet. Dit laat de noodzaak zien voor een betere toilethygiëne op school. Gelukkig zijn ook de meeste scholen zich hier steeds meer bewust van en schakelen zij TOPP in voor hulp. Het is niet voor niets dat wij een aantal mooie aanbestedingen uit het onderwijs hebben gewonnen.
Mei: ons hygiëneconcept bestaat 25 jaar!
In mei vieren we een bijzondere gebeurtenis: ons hygiëneconcept bestond 25 jaar! Deze mijlpaal hebben we groots aangepakt, zowel online als offline. Misschien heb je onze rode serviceauto’s zien rijden met een grote ’25’ in ons TOPP-logo?
Juni: nieuwe generatie, nieuwe impulsen
Een diepgaand interview met TOPP-ondernemers Bart van Huet en Jeffrey van der Spoel, gaf inzicht in de toekomstplannen van TOPP. Waar veel familiebedrijven steeds vaker onder druk staan als het gaat om de voortzetting door de volgende generatie, geldt dat niet voor TOPP. Met Bart en Jeffrey staat er een nieuwe generatie aan het roer, die zorgt voor frisse ideeën zonder in te boeten op onze bestaande succesformule.
Juli: overname Initial Nederland
In juli zetten we een grote stap met de overname van Initial. Hierdoor kunnen we nóg meer klanten bedienen. Deze mijlpaal zegt niet alleen iets over onze groei als bedrijf, maar ook over onze inzet om te blijven investeren in onze dienstverlening.
Augustus: duurzaamheid als blijvende focus
Duurzaamheid blijft een kernonderdeel van onze missie. Het hele jaar door zetten we ons in voor duurzame bedrijfshygiëne, waarbij we onze klanten laten zien hoe kleine aanpassingen grote effecten op het milieu hebben. Dat doen we niet alleen met onze milieuvriendelijke schoonmaakproducten en efficiënte schoonmaaktechnieken, maar ook door onze eigen bedrijfsvoering. Zo is inmiddels de helft van ons wagenpark al verduurzaamd, waarmee we mooi op schema liggen om in 2027 onze klanten 100% duurzaam te kunnen bevoorraden.
Oktober: feest!
In oktober stonden we nog even een keer stil bij ons 25-jarig jubileum, met een groot feest voor al onze TOPP-ers. Het was een dag om nooit te vergeten!
November en december: maatschappelijke verantwoordelijkheid
We sloten het jaar af met een belangrijke stap in het aanpakken van menstruatiearmoede. Met ons nieuwe product, de menstruatieproducten-uitgiftedispenser, helpen wij bedrijven om de toegang tot menstruatieproducten makkelijker en laagdrempeliger te maken.. Een grote stap richting een meer inclusieve toekomst!
Groeien op lokaal én landelijk niveau
Onze toekomstvisie is helder: meer lokale service bieden door kleinere regio’s te creëren binnen onze franchiseformule. Dit brengt onze diensten dichter bij de klant, met de persoonlijke touch die je gewend bent van TOPP. Dit betekent dat elke klant een directe lijn heeft met hun contactpersoon: geen bandjes of helpdesktickets, maar echt menselijk contact. Ook in 2025 zetten we ons in om onze franchiseformule uit te breiden. Interesse om ondernemer te worden bij TOPP? Bekijk hier alle informatie.
Dank aan jullie!
We willen onze partners, leveranciers, en vooral jullie, onze klanten, hartelijk bedanken. Jullie vertrouwen in TOPP maakt dat we kunnen doen wat we het beste doen: zorgen voor optimale bedrijfshygiëne met een persoonlijke service. Jullie succes is ons succes, en we kijken uit naar wat we samen in het komende jaar kunnen bereiken.