Jouw hygiëne, onze zorg: alles over de TOPP-werkwijze
Bij TOPP begrijpen wij dat jij het al druk genoeg hebt. Daarom ontzorgen wij jou op het gebied van bedrijfshygiëne. Met ons totaalpakket aan hygiëne-oplossingen heb jij geen omkijken meer naar een frisse en schone werk- en leefomgeving. En dat zónder vast contract. Wij vertellen je meer over onze TOPP-werkwijze.
TOPP is specialist in bedrijfshygiëne. Van de entree tot het kleinste kamertje: wij hebben alles in huis voor een schone werk- en leefomgeving. Zo kun je bij ons terecht voor:
- Toilethygiëne
- Dieptereiniging
- Handhygiëne
- Deurmatten
- Geurmarketing
De TOPP-werkwijze
Een bedrijf met tien medewerkers is anders dan een bedrijf met 100 medewerkers. Daarom is een samenwerking met TOPP altijd maatwerk. Ons doel is echter altijd hetzelfde: gemak en service bieden voor jou als klant.
Hieronder leggen we in vijf stappen onze werkwijze uit.
1: Persoonlijk kennismakingsgesprek
Tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek komt een TOPP-ondernemer bij jou langs om jou advies te geven over de juiste oplossing(en) voor jouw organisatie. Doordat wij werken met een uniek franchiseconcept, is er altijd een TOPP-partner bij jou in de buurt. Zo schakel je dus altijd met een lokale ondernemer die jouw regio door en door kent.
2. Een voorstel op maat
Na een kennismakingsgesprek en een inventarisatie bij jou op locatie mag je een voorstel op maat van ons verwachten. Wurgcontracten? Daar doen wij niet aan. Bij TOPP maak je altijd gebruik van flexibele contracten. Zo kun je eenvoudig onze dienstverlening op- en afschalen. Wel zo prettig!
3. Periodiek onderhoud door een vaste medewerker
Na akkoord komen wij bij jou langs voor een eerste installatie of levering van onze oplossing(en). Hierna komt er een vaste medewerker op een vaste dag bij jou langs om onze service uit te voeren. Dit kan wekelijks zijn, maar ook één keer per maand. Net wat we met elkaar afspreken. Een dieptereiniging uitvoeren, een deurmat omwisselen voor een schone variant of een geurmachine bijvullen? Het gebeurt allemaal tijdens deze vaste afspraak.
4. Voorraadbeheer
Naast onze uitvoerende service houden we ook jouw voorraad op peil. Wij weten precies waar jouw voorraadkast is, controleren de hoeveelheden en vullen de voorraden aan tot de afgesproken hoeveelheden. Zo ben jij na iedere afspraak weer voorzien van voldoende toilet- en hygiënepapier, nieuwe schoonmaakartikelen en volle dispensers. We vermelden alles op de werkbon, die je alleen even hoeft af te tekenen. En op datzelfde moment ontvang je een mailtje met de status van je voorraad. Wel zo overzichtelijk! Ook de facturatie na afloop gebeurt allemaal digitaal.
En kom je tussendoor tóch iets te kort of werkt een dispenser niet naar behoren? Eén belletje naar ons kantoor en een TOPP-medewerker komt bij je langs. Dispensers en onderdelen kunnen we bij jou op locatie monteren én repareren.
5. Tussentijdse evaluatie en controle
We vinden het belangrijk dat onze service en dienstverlening bij jou blijft passen. Zien we kansen om jouw organisatie naar een nóg hoger hygiëneniveau te tillen? Dan delen we dit graag met je. Je schakelt altijd rechtstreeks met de TOPP-ondernemer in jouw regio, waardoor we snel kunnen inspelen op jouw behoefte als klant.
Wij maken hygiëne makkelijk
Al meer dan duizenden organisaties kozen voor TOPP als dé servicepartner op het gebied van hygiëne. En met jarenlange ervaring in sectoren als de horeca, de hotellerie, het onderwijs, de industrie en de zorg weten we waar we het over hebben. Bekijk hier een greep uit onze referenties.
Adviesgesprek
Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Vraag direct een gratis adviesgesprek aan.